Assalamualaikum Guys.
Lama tak bersiaran blog ni.
Sejak masuk umur 40an ni, memang jarang aktif di blog.
Merayau - rayau la di alam media sosial yang l...
Salam..
2025 bakal melabuhkan tirai..
Saya nak recap balik azam tahun ni. Adakah berjaya dijayakan?
*Azam 2025*
*1. Nak buat 100 handmade*
Dan hasilnya s...
Assalammualaikum semua
Cepat sungguh masa berlalu. Baru rasanya kami berdua ke sana pada tahun
lepas.
Tak lama lagi akan tiba pula musim haji tahun 2025...
*DIREKTORI SEKOLAH AGAMA, PUSAT TAHFIZ & PONDOK NEGERI SEMBILAN*
*------------------*
*Pesanan: Search, Kawasan yang anda ingin lihat bagi memudahkan pen...
Kembali menjengah ke sini. Bukan tiada apa yang mahu dicatat, terlalu
banyak. Namun ada kalanya rasa itu perlu disimpan. Lalui kehidupan yang
penuh dengan ...
Assalamualaikum..Hai.
Hari2 kita fikir mcm mana nak dapatkan income tambahan.
Dekat sini aku nak ajar mcm mana nak* dapat DUIT dengan hanya RAJIN MEMBACA*
...
Kita Terus kepada resepi ya. Ini cara akak masak. Ada setengah orang mereka
rebus dulu keladi siap-siap dan ketepi. Tapi akak lebur ja semua. Mudah
gitu. ...
Alhamdulillah...masih dipanjangkan umur kita hingga ke saat ini
dah masuk 15 Syaaban pun....bermakna tak lama lagi je nak melangkah ke
bulan Ramadhan.
Ya Al...
Alhamdulillah, sampai dah kami ke Cappadocia. Dapat merasa duduk Cave
House Hotel, duduk dalam gua. Cantik hotelnya. Syukur sangat perjalanan
kami setakat...
Bagaimana mengetahui cara cek tagihan listrik PLN? Listrik merupakan
kebutuhan utama dalam kehidupan kita sehari-hari. Tanpa adanya listrik,
kita akan kes...
*Goo.N Diapers & Goo.N Baby Wipes *
Sejak bergelar seorang ibu aku memang menitikberatkan segala jenis
keperluan anak-anak aku
kalau boleh nak bagi semua y...
Assalamualaikum..
Hari ni...di ptg yg syahdu...cheewah..
nak la bagi tau peel atau dlm bahasa baiknya fitrah pompuan...
kebanyakannya terjadi utk yg dah be...
Assalamualaikum w.b.t...
Entry baru sila scroll down ye..:)
Ummi nak sharing kelebihan2 menggunakan beutskin esssence dgn SNE kapsul
selain memutihkan ku...
Al-kisahnya, haritu akak aku balik kerja lambat. Jadi, dia mintak tolong
aku fetch baby Adam dari rumah orang jaga. Masuk je rumah tu, ada la
beberapa or...
The following article is a post made by our guest blogger of the month,
Richard Danforth. He will be relating his experiences and advice on oral
prosthes...
mak selalu pesan.
buat sesuatu kena ikhlas.
sabar.
jangan marah-marah.
biarlah orang buat kita --
jangan kita buat kat orang.
yup.
aku cuba jadikan itu sa...
Tulisan ini untuk mereka yang masih punya anak kecil atau cucu di rumah.
Ditulis oleh salah seorang netter di facebook yang bersedih akibat anaknya
yang m...
Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah...kembali lagi, dengan cerita throwback kami...hehe. Tuan
empunya blog tak sihat lagi, Allah tarik jap nikmat suara ni...
*Salam.. *
* EOS Lip Balm - from USA*
*Advantage of EOS lip balm :*-EOS lip balm sesuai unutk semua jantina dan
semua peringkat umur. budak2 pun boleh g...
Assalammualaikum
Kami di penang lagi, cuti pendek kali ni memang seronok kalau dapat keluar
dari KL ni. skali skala bawak family bercuti walaupon tak jauh...
Full The Transporter Refueled in High QualityNow you can play full The
Transporter Refueled in best quality with duration 120 Min and was released
on 2015-...
Raya tahun ni hampir2 tak balik kampung. Almaklumlah... dah masuk 37
minggu. Takut gak kalau tercepat ke baby nak keluar...
Tapi... bila jumpa dr.. dia kat...
*Bismillahirrahmanirrahim.*
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful. Salam to all
readers.
Alhamdullilah, OwnDesignBook melangkah se...
As Salam dan Happy Holiday 25th DEC 2014..
yezzaaa cuti !!!!!!!!!!!!!!!
dan yang bestnya lagi jika uools dapat g shopping kan??? haha..
deqlis nk citer p...
Tahniah Harimau Malaya. Anda adalah pemenang di hati kami .
*#MenangatauKalah #SelamanyasokongMalaysia*
Pengalaman menyaksikan perlawanan akhir AFF Suzuki...
Ephyra Skin Bar berfungsi dengan begitu pantas bahawa hanya dalam satu
malam, anda akan mula melihat, kulit lebih lembut, kedutan berkurangan,
jerawat m...
Hi hello, good afternoon friends! My mood is okey today because Royal Slim
Lishuo Magic has arrived. Yeay!!!
I already fed up to diet because the more i di...
27 minggu.. Back pain luar biasa sakit
Faktor usia ka?
Mr Asben bertanya :
"Kenapa teruk sngt? Mengandung sebelum ni xde pun?"
Jawapannya :
Mengandung ruhi...
Assalamualaikum,
Sekian lama blog tak disentuh. Tiada apa yang nak dikongsi. Masih lagi
bekerja di tempat yang lama. Status kehidupan yang sama iaitu bujan...
*SUSPEK ditahan anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Lahad
Datu di sekitar lokasi kejadian.*Lahad Datu: Perasaan cemburu yang
menguasai diri ...
Assalamualaikum..
Salam sejahtera semua..
Balik kampung cuti raya cuma 4 hari..
Tapi,setiap kali balik mesti angkut benang kait..kerja2 sekolah yang
ter...
Join our Rice for Life campaign and pledge your support on Facebook. We'll
be giving out 5000 Limited Release Tupperware heart-shaped keychains as a
ges...
*No. 2, Jalan Universiti 13, Taman Universiti, Parit Raja 86400, Batu
Pahat, Johor.*
*Homestay Parit Raja, Homestay Harmoni* adalah sebuah homestay ba...
*A.S.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M*
"Alaaaa....camne nie..bedak Arab baru je beli dh pecah...xsempat nak
pakai...ruginyaaaa...huhuhu...."
eyh...jap3...bukan...
*Prediksi Togel* – Yang dimaksud *prediksi togel* adalah usaha yang
dilakukan dengan berbagai cara untuk merumuskan 4 angka yang akan
dikeluarkan beberapa...
nak join klik banner
gambo ni di amek 2 tahun lepas kalau tak salah..masa ni kita g oliday ngan
bff kat cherating pahang
gile sonok tau sebab satu ke...
alahai. naik bersawang blog aku ni. rasa macam loser pulak bila dah lama
tak update blog. mula mula je semangat gila nak masuk dunia blog ni. hangat
hangat...
*MYRACLES BEAUTY*
*YES PROMOTION PRICE*
*RM170*
*RM150*
Assalamualaikum...
Kali ni sy nak share 1 produk yang saya dah pakai selama beberapa bulan dan
h...
Selamat pagi semua.. Macam biasa tiada cerita best nak dikongsi.. Nie pon
entry autopublish.. Dah siap karang semalam.. hihi..
Dah lama rasanya Cute Mum ta...
QUOTE FROM MY MENTOR.
===================================
Dunia susuibu adalah satu dunia yang menarik untuk diterokai. Banyak kajian
yang dilakukan apabi...
Salam & Selamat Pagi.... SOLAR ALERT (M) SDN BHD UKM SHELL CLUB YUTAKA
SANGYO (M) SDN BHD HOSPITAL KUALA NERANG (KEDAH) Terima Kasih Atas Sokongan
Anda....
Sembilan bulan....dahulu. Seorang ibu sedang sarat. Dalam keadaan lemah dan
payah. Menunggu saat2 kelahiran. Tidak tertahan. Berjaya juga dia hadapi
cabar...
Salam 1 Malaysia,
Tak sangka pejam celik dah pun tahun 2012. Begitu lama sekali saya
meninggalkan blog ni tanpa cerita terbaru huhu.. Apa-apa pun selamat t...
Salam.Mule2 nak tanye dulu la,kalau MT wat GA,ade x yang sudi join?Huhuhu
harap ada yang sudi join.Ini adalah GA ke-2 yang MT anjurkan.Tak susah
pon,nak m...
salam semua kawan2...lama nya x update blog...rindu sangat2 kat
kawan2,lamanya x join GA...
saya baru saje kehilangan bapa tersayang pada 10hb12 2011..hari ...
Salam pada blogger..
Baru berkesempatan nak update blog selepas bercuti sekian lama...
Untuk pengetahuan anda, saya telah membina 1 blog lagi untuk tujuan bi...
ISO originally referred to the sensitivity of film—it's "light gathering"
ability. The higher the ISO rating, the greater the film's ability to
capture im...
Disebabkan semalam dan hari ni [sekarang] tekak fyna rasa sakit-sakit,fyna
dengan rajinnya cuba mencari petua-petua yang boleh mengurangkan rasa sakit
te...
jom join, due date 15 ogos
http://yanayassin.blogspot.com/2011/07/yana-yassin-birthday-giveaway.html
hadiah yang saya sangat inginkan..
melancong berdua2a...
Salam buat semua...Kami kembali lagi utk TAHUN 2011
Kami menerima tempahan COOKIES RAYA & CAKE RAYA..
Penempahan telah dibuka..Anda boleh memilih cookies da...
Assalamualaikum semua...
Sempena tahun baru ini saya nak bagi hadiah dari heartbeat.my.
senang sahaja cara-caranya :-
1.FOLLOW THIS BLOG
2. buat entry taju...
Sekali lagi..bangga menjadi anak Malaysia!Tahniah kepada pasukan Malaysia
yang berjaya menewaskan Indonesia dengan kemenangan 3-0..(hehe..bak kate
Hasbulla...
Assalamualaikum...
*Pembukaan Monday Night Raw*
Keadaan Monday Night Raw semakin Membara apabila Monday Night Raw telah
mencapai 900th Episode..
Pada mal...
1 comments:
nanti cuba lagi bila dah ok komen kat sini ye..
Post a Comment