Salam..
2025 bakal melabuhkan tirai..
Saya nak recap balik azam tahun ni. Adakah berjaya dijayakan?
*Azam 2025*
*1. Nak buat 100 handmade*
Dan hasilnya s...
Assalamualaikum..Hai.
Hari2 kita fikir mcm mana nak dapatkan income tambahan.
Dekat sini aku nak ajar mcm mana nak* dapat DUIT dengan hanya RAJIN MEMBACA*
...
Kita Terus kepada resepi ya. Ini cara akak masak. Ada setengah orang mereka
rebus dulu keladi siap-siap dan ketepi. Tapi akak lebur ja semua. Mudah
gitu. ...
Hi..
Macam mana nak buat bila posting kita nak sign in di ganggu dengan
kemunculan view screen sebegini? Anybody can help me to solve this matter?
Nak...
Assalamualaikum w.b.t...
Entry baru sila scroll down ye..:)
Ummi nak sharing kelebihan2 menggunakan beutskin esssence dgn SNE kapsul
selain memutihkan ku...
Al-kisahnya, haritu akak aku balik kerja lambat. Jadi, dia mintak tolong
aku fetch baby Adam dari rumah orang jaga. Masuk je rumah tu, ada la
beberapa or...
Tulisan ini untuk mereka yang masih punya anak kecil atau cucu di rumah.
Ditulis oleh salah seorang netter di facebook yang bersedih akibat anaknya
yang m...
بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
Alhamdulillah, genap dah umur aku 21 tahun dan Angah 18 tahun pada 23
Januari yang lepas. Yesss...
Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah...kembali lagi, dengan cerita throwback kami...hehe. Tuan
empunya blog tak sihat lagi, Allah tarik jap nikmat suara ni...
Ephyra Skin Bar berfungsi dengan begitu pantas bahawa hanya dalam satu
malam, anda akan mula melihat, kulit lebih lembut, kedutan berkurangan,
jerawat m...
*No. 2, Jalan Universiti 13, Taman Universiti, Parit Raja 86400, Batu
Pahat, Johor.*
*Homestay Parit Raja, Homestay Harmoni* adalah sebuah homestay ba...
*A.S.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M*
"Alaaaa....camne nie..bedak Arab baru je beli dh pecah...xsempat nak
pakai...ruginyaaaa...huhuhu...."
eyh...jap3...bukan...
Selamat pagi semua.. Macam biasa tiada cerita best nak dikongsi.. Nie pon
entry autopublish.. Dah siap karang semalam.. hihi..
Dah lama rasanya Cute Mum ta...
Sembilan bulan....dahulu. Seorang ibu sedang sarat. Dalam keadaan lemah dan
payah. Menunggu saat2 kelahiran. Tidak tertahan. Berjaya juga dia hadapi
cabar...
Salam 1 Malaysia,
Tak sangka pejam celik dah pun tahun 2012. Begitu lama sekali saya
meninggalkan blog ni tanpa cerita terbaru huhu.. Apa-apa pun selamat t...
Salam.Mule2 nak tanye dulu la,kalau MT wat GA,ade x yang sudi join?Huhuhu
harap ada yang sudi join.Ini adalah GA ke-2 yang MT anjurkan.Tak susah
pon,nak m...
Disebabkan semalam dan hari ni [sekarang] tekak fyna rasa sakit-sakit,fyna
dengan rajinnya cuba mencari petua-petua yang boleh mengurangkan rasa sakit
te...
0 comments:
Post a Comment