Assalamualaikum Guys.
Lama tak bersiaran blog ni.
Sejak masuk umur 40an ni, memang jarang aktif di blog.
Merayau - rayau la di alam media sosial yang l...
Assalammualaikum semua
Cepat sungguh masa berlalu. Baru rasanya kami berdua ke sana pada tahun
lepas.
Tak lama lagi akan tiba pula musim haji tahun 2025...
Alhamdulillah.... 7 Ogos hari tu dah selamat dapat kunci rumah baru...
tercapai impian nak beli rumah dekat Putrajaya ni... tapi rumah penjawat
awam je l...
Tahniah Harimau Malaya. Anda adalah pemenang di hati kami .
*#MenangatauKalah #SelamanyasokongMalaysia*
Pengalaman menyaksikan perlawanan akhir AFF Suzuki...
*SUSPEK ditahan anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Lahad
Datu di sekitar lokasi kejadian.*Lahad Datu: Perasaan cemburu yang
menguasai diri ...
nak join klik banner
gambo ni di amek 2 tahun lepas kalau tak salah..masa ni kita g oliday ngan
bff kat cherating pahang
gile sonok tau sebab satu ke...
ZaI TeRaSa MaU JoiN GiVeWaY Hari NiE!!!! DiAnJuRKan oLeH :
http://diarihatiku247.blogspot.com/2013/01/2nd-ga-kain-pasang.html Zai tag
Syakila,Ayu,Wawa,wa...
QUOTE FROM MY MENTOR.
===================================
Dunia susuibu adalah satu dunia yang menarik untuk diterokai. Banyak kajian
yang dilakukan apabi...
Salam 1 Malaysia,
Tak sangka pejam celik dah pun tahun 2012. Begitu lama sekali saya
meninggalkan blog ni tanpa cerita terbaru huhu.. Apa-apa pun selamat t...
SALAM SEANTERO MESIA SUME2.....KIF2... MESTI XSABAR2 KAN NK TAU RESULT
CABUTAN BERTUAH TUUU....HEHHEHE..... NK GITAU KE X EK?? KE NK SAMBUNG
BESOKK JEK.......
0 comments:
Post a Comment